Friday 1 December 2017

Strategie jc opcje


Strategia JC Penney z 3-częściową strategią JCP. W ciągu ostatniej dekady strategia 113-letniej firmy przyszła do trzyczęściowego planu strategicznego, kontrolowanego przez prezesa i dyrektora generalnego Marvin Ellison. Wyzwanie, które leży naprzód w kierunku sieci domów towarowych, nie może być zawyżone Od początku 2006 r. Sprzeda sama w sklepie JC Penney, mierząca sprzedaż w istniejących miejscach, otwarta co najmniej 12 miesięcy, a także sprzedaż online, spadła o łączny 30. Dobrą wiadomością jest to, że klienci firmy JC Penney nie wydają się całkowicie opuszczać sprzedawcy detalicznego, zamiast robić zakupy rzadziej i robić mniejsze zakupy, kiedy to robią. W e ma 87 milionów aktywnych klientów w 2017 r. Obecnie mamy 87 milionów aktywnych klientów, wyjaśnił Prezes Zarządu Myron Ullman na ostatnim zebraniu konferencji firmy Powodem, dla którego wolumen nie jest taki sam, jest szczerze mówiąc, ponieważ przedsiębiorstwa utracone w ramach poprzedniego zespołu kierowniczego nie jest jeszcze w pełni odrestaurowany. Główny cel Z tego powodu strategia firmy JC Penney nie koncentruje się wokół przyciągania tłumu nowych klientów, a raczej zachęca swoich obecnych klientów do zakupu więcej. Ten punkt centralny znajduje odzwierciedlenie w pierwszym aspekcie planu zwrotnego, który ma zwiększyć sprzedaż w środkowym rdzeniu. Rdzeń centrum jest naprawdę zdefiniowany jako Sephora, torebka, buty i biżuteria mody, zauważył Ellison Te obszary sklepu, które są świetne do cross-shopping i co nazywamy przyrostowych sprzedaży przywiązania do głównych zakupów. JC Penney głównych podstaw taktyki w sklepach, innymi słowy, jest zwiększenie rozmiaru transakcji z klientami, starając się przekonać kupujących do dodawania mniejszych przedmiotów do większych zakupów. Jest to podobne do umieszczania słodyczy w słupku przed rejestrem w sklepie wygody. Inne kanały strategii przekształcania firmy JC Penney w proces przekształcania się w tak zwany detalista omnichannel - taki, który umożliwia klientom, osobom prowadzącym sklep oraz pracownikom call center swobodne manewrowanie między wieloma kanałami dystrybucji osobiście, przez telefon, online , a także z urządzeń przenośnych. Jesteśmy w naszej strategii omnichannel, ale nie patrzmy na to jako niekorzystne, ponieważ myślę, że przewaga drugiej strony jest tak mocno silna, mówi Ellison Głównym wyzwaniem, które zauważył, jest przekształcenie JC Penney's 1000 - plus umieszcza w punktach dystrybucyjnych wszystko, co firma ma do zaoferowania i czyni proces bez zarzutu dla klienta, zawsze iw każdej chwili, w każdym razie chce robić zakupy. Na domowym końcu trzeciego aspektu strategii odwrotnej JC Penney jest inwestowanie w jego dział wyposażenia domów, który został nieobecny w nieudanej próbie rebrandingowej na lata 2017-2017. Obejmuje to skupienie się mniej na tak zwanych produktach typu hardline, takich jak meble, a także na produktach typu softline, takich jak ręczniki. Musiałem zmienić mieszankę Domu, to było dwie trzecie twardego domu, jednego trzeciego domu miękkiego, zrobiliśmy to przejście, wracamy do dwóch trzecich miękkiego domu, jednego trzeciego domu twardego, wyjaśnił Ullman. Ellison opracował zauważając, że strategia dotycząca wyposażenia domów obejmuje również uaktualnianie produktów ekskluzywnymi liniami takich jak Eva Longoria czy przeprojektowanie rzeczywistego domu, aby przełączyć się z bardziej tradycyjnego do bardziej nowoczesnego widoku. Na koniec dnia, Oczywiście warto zauważyć, czy te taktyki wystarczą, aby odwrócić fortunę JC Penney Szanse na pewno stoją przeciwko storodowemu handlowi detalicznemu - jak zauważył Warren Buffett w przeszłości, rzadko się odwracają, jednak biorąc pod uwagę znaczne szanse firmy , wszelkie poczucie zwycięstwa jest związane z tym dużo słodsze. Następny miliard dolarów Apple tajne Apple zapomniał pokazać coś na jego ostatnim wydarzeniu, ale kilka analitycy z Wall Street nie przegapisz beat There sa małej firmy, która s powering Appl nowe gadżety i nadchodząca rewolucja w technologii I jego cena akcji ma prawie nieograniczoną liczbę miejsc do uruchomienia dla początkujących inwestorów Aby być jednym z nich, kliknij tutaj. John Maxfield nie ma pozycji w wymienionych zasobach. Copyright 2017 MarketWatch, Inc Wszystkie prawa zastrzeżone Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na Warunki korzystania z usługi i zasady Cookie updated. Intraday Dane dostarczone przez SIX Financial Information i pod warunkiem użycia Historii i bieżących danych na koniec dnia przez SIX Informacje finansowe Dane dzienne opóźnione na wymianę wymogów SP Indeksy Dow Jones Indeks SM z firmy Dow Jones, Inc Wszystkie notowania są w lokalnym czasie wymiany Aktualne dane z ostatnich sprzedaży dostarczone przez NASDAQ Więcej informacji o symbolach handlowych NASDAQ i ich bieżącym stanie finansowym Dane dnia są opóźnione 15 minut dla Nasdaq i 20 minut dla innych giełd SP Dow Jones Indices SM z firmy Dow Jones, Inc Dane o śródrachranach SEHK są dostarczane przez SIX Financial Information i co najmniej 60-minutowe opóźnienia Wszystkie cytaty są w lokalnym czasie wymiany. MarketWatch Top Stories. PROFESSOR JC Penney świadczy niekonkluzywny cel klienta. JC Penney jest firmą w wolnym Fall. It niedawno jeden z najgorszych dzielnic handlowych w historii z oszałamiająco 32 procent spadek w tej samej sprzedaży sklepu i może stracić na zasadnicze porozumienie z Martha Stewart w sprawie pozew z Macy s. Kilku pozostających wierzących, a zwłaszcza Pershing Square Capital Management, CEO Bill Ackman twierdzą, że nadal istnieje możliwość odblokowania w firmie i że dyrektor generalny Ron Johnson potrzebuje tylko czasu, aby uchwalić jego plan naprawy. Ale może być podstawowym problemem, jeśli nie wiele podstawowych problemów z planem Johnson's. Jak Rotman School of Management Dean Roger Martin pisze w Harvard Business Review jest to, że firma nie ma prawdziwa strategia Zdaje się, że problem z JC Penney polega na tym, że nie służy on wymagającemu klientowi. Podczas gdy Johnson skoncentrował się na poprawie elementów magazynu, nie ma że główny powód, dla którego musi być za udaną marką, nie dostarczył niczego, co czyniłoby JC Penney wyróżnienie z opakowania. Nic sprawia, że ​​bardziej wyraźne niż jedno z najważniejszych zwrotów Johnson dotyczących sklepów o wysokich dochodach w sklepach skupionych wokół konkretne marki Sukces tych segmentów służy jedynie podkreśleniu, jak słabo robi resztę sklepu. F lub około 90 sklepu, który nie jest nowy JC Penney, podłoga sprzedaży kwadratowej stopy nie była podłogą, ale raczej quicksand. Customers prawdopodobnie przejść przez stare JC Penney część sklepu myśląc, że to jest dość mdłe, a następnie dostać się do nowej części JC Penney i myśleć wow, reszta sklepu jest naprawdę dużo gorzej niż myślałem, że to jak sprzedaż na stopę kwadratową w nowym JC Penney może być dwukrotnie większa od reszty sklepu i całkowita sprzedaż sklepu spadła 30 Mały, nowy sklep JC Penney jest kanibalizujący ogromne ilości sprzedaży ze starej części JC Penney sto dla każdego klienta, który idzie przez drzwi. Jest optymistyczny pogląd, że jako nowy JC Penney rozszerza się, aby stać się całym sklepem, sprzedaż będzie się wzrastać Ten argument ma sens tylko, jeśli sprzedaż w nowym JC Penney nie tylko pokonać kanibalizację starszej podłogi w stylu, ale są tak duże, że wyzwania zewnętrznych konkurentów, takich jak Macy s i Target. There nie ma dowodów na to, co się dzieje. Tymczasem Johnson plan zrezygnowania z sprzedaży został opuszczony sklep markowy Martha Stewart może nawet nie zdarzy się, a stały strumień zwolnień nie wyciąga nowych klientów. Prawdziwa strategia zbudowana jest wokół odpowiedzi na trudne pytanie. Co może zrobić firma lepiej niż ktokolwiek inny. W tym momencie firma nie próbuje naprawdę odpowiedzieć to i to nie stara się pokonać niczego, ale stara wersja samego siebie To nie jest plan, który wygrywa. JESTEŚMY również PG S Legendarny Ex-CEO wyjaśnia, jak każdy uzyskuje strategię Niewłaściwie.

No comments:

Post a Comment